
Potser la pregunta que faig a l'enunciat no és la que hauria de fer. La Web 2.0 és una revolució, és clar, però sense saber què és i com és.
Estic d'acord amb comentaris ja esmentats en aquest mateix blog. Els nois i noies interactuen amb Fotolog o Youtube i es comuniquen el què i com ho han de fer per aconseguir el que volen, que pot ser escoltar Ghita o veure's a la darrera festa i els professors s'ho miren bocabadats.
També d'acord amb la reflexió que una part del problema és nostra perquè no ens decidim a llençar-nos d'una vegada. El que és cert és que això ho estic escoltant des de l'aparició dels ordinadors a la docència
Estic d'acord amb comentaris ja esmentats en aquest mateix blog. Els nois i noies interactuen amb Fotolog o Youtube i es comuniquen el què i com ho han de fer per aconseguir el que volen, que pot ser escoltar Ghita o veure's a la darrera festa i els professors s'ho miren bocabadats.
També d'acord amb la reflexió que una part del problema és nostra perquè no ens decidim a llençar-nos d'una vegada. El que és cert és que això ho estic escoltant des de l'aparició dels ordinadors a la docència
Crec que estem més espectants els professors ( els encuriosits, especialistes, digueu-ne com vulgueu) que els alumnes.
La pregunta que volia fer realment és : ¿ No serà que ens estem preparant pel Web 2.0 sense haver aprofitat el Web 1.0 o 1.5 i tot esperant que arribi el Web 3.0
La pregunta que volia fer realment és : ¿ No serà que ens estem preparant pel Web 2.0 sense haver aprofitat el Web 1.0 o 1.5 i tot esperant que arribi el Web 3.0
Jordi Gené
2 comentaris:
¡T'has deixat el teu nom! Signa!
M'he oblidat de signar.
Sóc Jordi Gené
Publica un comentari a l'entrada