Un altra qüestió és si aquesta revolució com la han qualificada alguns altres participats, podrà arribar a les aules i si els professors serem capaços de treure-li profit a aquests avantatges tecnològics.
La meva opinió és que va ha ser més complicat del què en principi sembla ser, perquè tota la informació que es publica als blogs no té el perquè ser en un principi certa i rigorosa, per la qual cosa necessita d’una implicació molt gran per part de la persona (professor) que controla el blog en dedicació de temps per a eliminar tot allò que no serveix. D’una altra banda es necessita la col·laboració dels usuaris (alumnes) per a que realment sigui productiu el blog i que les aportacions que es facin per la seva part, els aporti algun benefici. Recordem que els alumnes viuen en la cultura del mínim esforç i del copia i enganxa i no els agrada molt escriure o elaborar ,amb la qual cosa el blog possiblement es convertirà en un recull de informació no elaborada.
Així encara què són unes eines que ens van a suposar un avantatge per als professionals de l’ensenyament, molts dels beneficis que li podrem treure, dependrà dels nostre esforç i adaptacions d’aquestes eines a l’educació i del material informàtic que disposem en els nostres centres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada